Hvorfor er det vigtigt...

AT GÅ LIVE?

Når du afholder et event, vil der altid være potentielle deltagere, som ikke kommer med. Måske bor de ikke tæt nok på? Måske er de i tvivl om, hvad de får ud af at deltage? Måske har de ikke tid? Eller også er der udsolgt.

Hvis du gerne vil have dine events og brand til at vokse sig større, så er lives et strategisk vigtigt redskab, alt for få udnytter.

Med lives kan du give din modtager et indblik i, hvad de går glip af. Når de ved det, vil de være meget mere tilbøjelige til at købe billet næste gang. 

Hvad får du med i pakken?

Strategi og planlægning

For at din live skal blive succesfuld skal din målgruppe vide, hvorfor de skal se med og hvornår. De skal varmes op og tages i hånden på tværs af dine kanaler. Det hjælper vi dig med.

Kernebudskaber og formål

Hvad vil du gerne have din modtager husker fra dit event? Eller er der en særlig handling, du gerne vil have dem til? Uanset om vi taler om donationer, salg eller du ønsker at styrke relationen, så hjælper vi jer med at blive konkrete.

Interviews

Udtalelser fra deltagere er med til at forstærke dine budskaber og styrke troværdigheden. Tænk at få 10, 20, ja måske endda 40 live testimonials, du kan bruge til branding af både dette og næste års event. Når vi interviewer jeres deltagere, sørger vi for, at de føler sig godt tilpas, så det bliver autentisk og nærværende.

Antal interviews afhænger af, hvor mange der ønsker at stille op.

Liverapporten

Når vi står på den anden side af eventen, modtager I vores Live-resultats-rapport, som vil danne fundament for næste års målsætning. Her kan I læse, hvor mange der har kommenteret, delt liven, kigget med og antal nye følgere I har fået. Her kan I også sammenligne jeres salg/donationer fra sidste år. Så er det lettere at opsætte nye mål til næste år.

1 stk. Liverapport

Det kan være svært at sætte ord på det, men I gjorde en kæmpe forskel! I greb opgaven, og jeg var fuld af tiltro til, at I ville løfte den til UG!

Thin Blue Line Galla går Live

Vi blev kontaktet af Thin Blue Line, der havde en drøm om at gå live til deres årlige store galla, hvor der skulle samles penge ind til at støtte de danske tilskadekomne politibetjente. Med liven kunne de dele aftenens højdepunkter med deres + 20.000 følgere på Facebook, så flere kunne få et indblik og være med til at støtte op om det store arbejde de gør mændene i blå uniformer.

Resultater fra årets live

Hele aftenen gik vi live og filmede højdepunkterne og folks reaktioner.

Hvem er vi?

Jeg er din vært, når vi går live.

CHELLE LILLY - Ekspert i Sociale Medier

Jeg er en kreativ krøllet hjerne - der tilbyder markedsføring, på en helt ny måde. Jeg brænder for den kreative, skæve og anderledes markedsføring, der sikrer, at dit brand skiller sig ud. Inden vi går Live er der derfor styr på strategien bag, så dit brand skiller sig ud.

Jeg står bag kameraet, når vi går live.

Simone Damkjær - Visuel Storytelling Ekspert

Jeg har en forkærlighed for humor og storytelling, som jeg formidler gennem originale videoer. Jeg brænder for at styrke relationen mellem dit brand og din modtager - for mennesker handler med mennesker. Med lives styrker du relationen, når folk føler de bliver en del af oplevelsen.

Scroll to Top